Up to 50% Off + MORE! Code: TREAT Ends: 10/24 Details
  1. Help


Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

NICKY AND MAX - Page Text Content


BC: My only hope is I make you as happy as you make me!

FC: how we began | NICKY & MAX XOXO!!!

1: Max and Nicky Before meeting... | Adorable girl | Lonely goofball

2: New Years Eve | The Night they met... <3 | How in the heck did that boy end up with the most amazing girl in the world?

3: ...When she walked in Max was instantly smitten... And yes Max also carried a pink umbrella, he was acting a little gay that night :)

4: He wasn't gonna say anything at first cause he didnt quite now what to say! :/ | But who could resist the prettiest girl ever!!! | ...Look at those eyes! ! !

5: But he wasnt sure what to do! So in order to impress her he... | He acted GAY!... (wierd)

6: Then he got the sweetest tramp stamp ever! | And all of it was just to see her smile!!!

7: SO That boy flirted!!! and it turns out she liked him too :) | and finally after beer pong, cards, and fighting over my hat! :) He finally got to kiss her in the most romantic place ever!!! | By the Refrigerator

8: ... and then by the washer and on the spare bed and a little in the living room and the kitchen and the hallway...! they did a lot of kissing that night hehehehehe

9: But then something happened... and she was crying so he sat with her and tried his best to make her feel better and he knew then she was exactly what he was looking for in life | ... at midnight he got to kiss her again :) :) :) and he knew she was amazing xoxo

10: Then Max and Nicky got to spend the rest of the night together:):):) | even tho max's friend was being a huge douche and wouldn't let them touch or cuddle, even tho they were sleeping on the floor... ugh so they couldn't do anything anyway...

11: and that turned out not to be such a bad thing XOXO ;)

12: so they slept back to back on the floor ... secretly holding hands and touching whenever they could... just like a couple of middle school kids :)

13: but then morning came and they snuck upstairs to make out for two hours on a broken bed heheheeh

14: But then they drove away and didn't know if they were gonna see each other again :(

15: But that night they knew, cause they had been texting like crazy all day and she finally asked if he would come to her house and watch ROBOT CHICKEN with her... Ok that may have been his idea :) but it worked out pretty well xoxoxoxoxoox

16: Cause he got to hold her all night long1 and kiss her and make her laugh and smile... | with his goofy jokes and playing with her belly button... | and dont forget these... hehe

17: sometimes the smallest things take up the most room in your heart | And they knew they had something awesome. | One of the best nights ever | He didnt wanna leave and she didnt want him to | and they kissed and laughed and he held her tight and they talked for hours but it seemed like minutes

18: ... then she left to go back to school... and he didnt get to see her and that really really sucked

19: But they texted every day, all day.. and talked every night for hours and they both were sooo happy

20: She shared all of her dreams and hopes and he could tell her anything | and he learned so many things about her... | He made her laugh and smile. she made him so happy | but he made her cry too :( | she made him sooo happy and hope he never loses her

21: her history | her fears | what makes her happy | her favorite color | what makes her laugh | that she really likes a goofy boy | How to make her the happiest girl on earth

22: BABIES | BABIES | Babies | Babies | Babies

23: then on 01/21/12 they officially became boyfriend and girlfriend xoxoxooxoxoxoxoxox | baby there's somethin about your smile...

24: And since that night they have talked and laughed and cried | and even tho he hasn't got to hold her he sees her face every night | and every day he falls a little more in love with her | she makes him the happiest guy in the world | Max | Nicky | forever

25: so even tho there is so much more to this story there is no more room in this book ... guess well have to start another one together :) cause there is so much more to come xoxoxoxo Happy valentines day baby I miss you like crazy xoxooxoxoxo

Sizes: mini|medium|large|super size
Default User
  • By: max v.
  • Joined: over 4 years ago
  • Published Mixbooks: 1
No contributors

About This Mixbook

  • Title: NICKY AND MAX
  • How Nicky and Max met... maybe a story they will tell their kids!
  • Tags: None
  • Published: over 4 years ago

Get up to 50% off
Your first order

Get up to 50% off
Your first order