Enjoy up to 55% Off! Code: JOLLY Ends: 12/5 Details

*THE WEST FACE - Page Text Content

S: THE WEST FACE auto mix

FC: 27/09 al 26/10 del 2007

1: 28.09.07 (Dv.) L' Emiliano i la Conxita ens venen a buscar a Figueres....... | 29.09.07 3 .AM (Dss.) Després de tota la nit xerrant (oi mami?), ens deixen a un desert aeroport d' El Prat apunt per creuar l' Atlantic

2: Amsterdam la porta al "Far west" | La Laura disfrutant de dinars "d'alta" qualitat

3: Després de sis hores dins un avio, (llegint l' Hola, el Harry Potter i fent deures de frances ) als nostres peus...CALIFORNIA 14:ooh Landing SFO

4: Espavilats com unes guilles en un plis plas agafem el BART i ens plantem a Union Square, al cor de San Francisco

5: Passeig de descoberta per la ciutat. Quedem bocabadats pels gratacels, els cotxes, els tramvies..i ja que tenim la boca oberta ens mengem el "Californinan street hot dog" Per a fi, despres de portar desperts 36 hores, caiem planxats al nostre hostel. (Adelaide Hostel . 5 Isadora Duuncan Lane)

6: 30.09.07 (Dmg.) Una nit de descans... i ens mengem la ciutat amb una carrera de 8Km x tota la badia de SFO

8: A l'arribada un congrés de dentistes amb BBQ La tornada a la sortida en Shool Bus

9: Arribem tard al sunset d' Ocean Beach per culpa meva......uuppss Li fem pasar la mala llet a en Xavi trobant per casualitat el restaurant de cranc amb més premis de la ciutat

10: Accident banal en el primer tram que agafem. Canvi de plans...visitem la Coit Tower | 01.10.07 (Dll.) SFO en transport public (el "MUNI")

13: per dinar, cranc fresc al moll dels pescadors (pots comprar red bull , pero l' alcohol l' amagues a una bossa de paper???)

14: SFO en tramvia A cada final de trajecte, cal girar el vagó a ma

16: RUSSIAN HILL El conegut carrer de corbes que surt a les pelis

17: Tiramisu & walking a Little Italy | Dedicat al Toto de la meva Rose-lee

18: I ara... a Chinatown

20: (En Levi Strauss era un buscador d' or que va fer fortuna cosint roba resistent) | Terrat de Macy's ..on ja es nadal

21: 02.10.07 (Dmt.) ALCATRAZ | OTTER-SEA | Creuer des del moll 33 a LA ROCA

25: Al Capone & Cel.la aillament | La Biblioteca | El Pati | El món exterior

28: Tornem a la ciutat Dinar a l' O' Tule' s | Veggie-dinner a Castro | FOTO INAGURAL AMB EL TRIPODE Ara ja podem sortir els 2 a les fotos :-)

29: 03.10.07 (Dmc.) GOLDEN GATE | Esmorzar al Hostel, i a llogar bicis | Avui travessarem des de SFO a Sausalito i Tiburon

30: Ens mullem els peus al pacific

31: GOLDEN GATE Era la porta a la zona on hi havia les mines d' or .

34: JA SOM A SAUSALITO

35: Hallowen al mes pur estil USA | umm amanida fresca amb oli i vinagre! , tot un luxe al pais de les salses | Passejant a l' altra banda de la badia

36: cases a sobre els arbres

37: Arribem a Tiburon...6 min. tard.. esperarem un altre ferry.. | No arribem a temps de tornar les bicis...... les guardarem al hostel....

38: 04.10.07 (Dj.) Turistejant! | I LA BICI? Ha volaattt!! La Noia del Hostel s'ha equivocat i liha llogat la meva bici a uns turistes :-0 | Taules de pic-nic individuals a per dinar al solete | MOMA

40: Tan aviat et planten un bosc a dins un edifici....

41: Com et fan caure pluja tropical a dins un hall | RINCON CENTER

42: Aros de ceba, parquimetres, matricules, taxis, apple.. .americanades varies!!

43: Botellon impossible | Descans i toilette a un hotel

44: 05.10.07 (Dv.) SFO- MORRO BAY | Marxem amb el nostre cotxe de lloguer

45: Cap el Big South:!! Primera parada: Monterrey | Sea-Otter

46: Segona parada: A la recerca de la Monarch Butterfly | Pacific Groove | 17 M Scenic Road uneix P.Grove amb Carmel

47: Point Joe: LLoc de naufragis freqüents | Bird Rock

48: The Lone Cypress | CARMEL -BY-THE-SEA Clint Eastwood el seu alcalde Prohibits els neons i el puestos de Hot-dogs. No hi ha bústies, has de recollir el correu a la post office. No hi ha Num. als edificis.. És com de mentida!!!!!!!

51: Final d'etapa a Morro Bay El nostre primer Motel | Sopar per la carretera, i seguim cap a Morro Bay

52: 06.10.07 (Dss.) MORRO BAY FESTIVAL

53: Un morro és aquesta mena de roca rodoneta. | Recorda Springfield, oi?

55: Laundry adventure | Helena, va per tu

56: Sunset Runnning i sopar Domino' s Pizza!! Quin gran dia :-))

57: 07.10.07 (Dmg.) MORRO BAY YOSEMITE | Abandonem la costa. Marxem cap a l' interor de California, direcció Sierra Nevada

58: PASO ROBLES (22500hab) Es dediquen al vi (Com l' Emiliano)-jejeje (Prop d' aqui es va estavellar James Dean)

59: Cotxe automatic + carretera recta = zzzzz | Entrem a Sierra Nevada per la part Oest.

60: Carretera Twin-Peaks amb els primers arbres gegants i neu. Ja estem a 1900 m

61: Mini OAKS & Maxi- Sequoia

62: Encara no hem aclarit si ens queien pinyes per casualitat, o era un atac de la natura

63: General Sherman: La sequoia més gran i l' organisme viu més gran de la terra. (té uns 2300 o 2700 anys)

64: Arribem a Yosemite a negra nit A la recepció del Curry Village una noia familia dels Monster , que ens informa en veu monotonal i mirant al buit que en qualsevol moment podem ser atacats per un ós gran com un aramari de l' Ikea..... i només baixar del cotxe, de camí a la nostra tenda...........trobem el primer ós de les vacances....AAAHHHJJJ Vam acabar sopant bimbo amb formatge al lavavo de les noies, i correns pel campament, esquena contra esquena, cap a la nostra tenda | Entrem a Fresno. Sopem al 7/11 a la carretera, i seguim ruta enmig del bosc a la nit

65: 08.10.07 (Dll.) YOSEMITE VALLEY | Ens despertem a la nostra Canvas

66: Visitors center Ja tenim mapa i esmorzar...som-hi!!!

67: Quan més tranquils anavem......apareix un ós menjant enmig del nostre camí..vam fugir per potes... sense fer foto of course

69: Una estoneta per la carretera fugint del monstre pelut... | Ens aventurem novament al bosc, fins el peu del "Gran Capitan"

70: El Gran Capitan, Centre d' escalada mundial A la Conxita, li fa més por aixo que un ós de 2m.. uuppss

71: Encara, abans d' acabar el dia, veurem un altre "bear" al bosc, i tres més creuant la carretera. 6 en 24h...Si no fós perque sóc catalana i ja he pagat.. ja estaria lluny d' aquí | Stoneman Bridge

72: 09.10.07 (Dmt.) YOSEMITE FALLS TRAIL | Un nou dia a la nostra canvas. Avui toca entrenar

73: Acollonits pels óssos, comencem la nostra aventura al bosc

74: Aquests punyeteros americans, obsessionats per les barreres arquitectoniques... ho asfalten tot !!!!

75: Al 1900 quan es va fundar el Curry Village, per tancar la temporada, s' incendiava la cataracta amb petroli (The last night fire fall) i des del Curry Camp era un gran espectacle.... Non Eco-friendly, of course!!

76: North Dome des del cim del Nevada Fall

77: Explica la llegenda que una parella de natius es va barallar, perque ella volia marxar de la vall i viure a la planura. ELs esperits , enfadats, , els van convertir en pedra. Ell és el North Dome i ella el famós Half Dome, De les llagrimes que van caure per la cara d' ella, es va formar el mirror Lake

78: En Jonh Muir , pioner del naturalisme i fundador del SIERRA CLUB. va viure en aquests boscos durant mesos al 1900 +/-

79: Acabem el trail sense trovalles salvatges | La nostra canvas amb la caixa anti-ossos | WC..on vam sopar la primera nit..

80: Sopar al buffet del Curry Village | Visitors center Dinar, compres i trucades a casa

81: 10.10.07 (Dmc.) MARIPOSA GROVE OF GIANT SEQUIOIAS

82: La crema controlada, molt discutida avui en dia, encara vigent,

87: 11.10.07 (Dj.) YOSEMITE the last day

88: Passeig a cavall, previ signar consentiment, of course.,...per cert...boring, boring, so so boring :((

89: últim sopar al Curry Village | Rentada general per mitigar el prurit....

90: 12.10.07 (Dv.) YOSEMITE THE DEATH VALLEY | Diem adéu a Yosemite, sortim pel Tenaya Lake

91: Toulumne Meadows (2620m) Gran lloc per al Cross country ski a l' hivern

92: Tioga Pass (3000m) Abandonem oficialment Yosemite

93: Mt Whitney 4418m

94: Ens apropem al desert

95: Dinar a

97: Death Valley Junction | Ja hem arribat!! La vall on els pioners van morir en busca de l' or

99: Sunset a les dunes | Furnace Creek Inn (Hotel amb llar de foc a la piscina després de molts cies a una canva)

100: 13.10.07 (Dss.) THE DEATH VALLEY | Esport matinal pel desert, i esmorzar mirant l'oasis | The Golden Canyon Un mini-Hike de 2 mls.

102: La Paleta del pintor

103: 49rs Coffee i cap a Nevada

104: Tornem cap a casa, (despres d'esclafar un ocellet i un talp, uuppsss) | Troballes nocturnes, bany nocturn a la piscineta.. i a dormir

105: 14.10.07 (Dmg.) FROM DEATH VALLEY TO LAS VEGAS | Deixem el nostre oasis particular | Conduim per l'antic "Spanish Trail" | Sera Shohone..com la Jonquera? je je je | Enmig del desert... La ciutat del joc

106: So..Let's discover...LAS VEGAS STRIP

107: The M.G.M Lion

108: Un bar per pendre O2.. .sense comentaris

109: Cesar's palace despres de quedar atrapats al Venezia ,uupps

110: Hem perdut un dollar a les escurabutxaques..prou de jogar...que som catalans, je je je | Per sopar un Frankfurt del tamany d' una Harley... i a dormir al nostre sórdid hotel :-(

111: 15.10.07 (Dll.) LAS VEGAS- PEACH SPRINGS | Marxem a descobrir el Colorado | LA PRESA HOOVER Boulder city ( a 40 Km de Las Vegas). El riu Colorado fa frontera entre Nevada i Arizona

112: El riu Colorado i el desert de Mohave | The Joshua Tree

113: Paissatges de la 66 a ritme de Country | PEACH SPRINGS Entreno i motel a una reserva Hualapai, en plena 66

114: 16.10.07 (Dmt.) COLORADO WHITE WATERS RAFTING | Viatge en un School bus destartalat pel "West Grand Canyon" fins a la vora del Colorado

115: Els rapids mes forts que hem fet mai, dins un aigua molt gelada

116: Dues hores trepidants i un parell de canons mes tard, ...parada per picnic

118: Dues hores més de viatge...Ara ....toca disfrutar del paissatge

120: Pugem fins a dalt en Helicopter!!

122: una altra nació sense estat!!! | Seguim ruta amb sopar Pizza Hut inclos | Ja som aqui "Grand Canyon East" (Amb la sort que per Overbooking ens donen una suite..by the face)

123: 17.10.07 (Dmc.) GRAND CANYON EAST. SOUTH RIM. | Mather Point. Seguim el Rim Trail

125: Pipe Creek Vista

127: Yaki Point

128: El Tovar | Hopi Point

129: Imax & Salad | Sunset

130: 18.10.07 (Dj.) GRAND CANYON EAST. South Kaibab Trail | La Xemeneia

131: THE SHIP

133: The OOHH AHHH Point

134: Coffee Tower | PIC NIC A L'ARIZONA TRAIL | Odwalla barretes | Doritos dos gustos!! | Anem a correus a enviar el regal a l' Arnau i la Paula!!

135: Sunset. Lipan Point | Bye, Bye Grand Canyon

136: 19.10.07 (Dv.) TUSAYAN-L.A. | L.A. here we go!!!! | Estem en reserva..aaahhh!! Quan ja s' encenen totes les llums..apareix LUDLOW i la seva gasolinera | Arribem a L.A. Toca tornar el cotxe a l' aeroport!!!!! ! Una noia fa la volta al cotxe amb una PDA, i et dona un rebut, .. i apa, shuttle de la porta de la casa de cotxes directe a l' hotel!!! WE LOVE USA!!!

137: Arribem a l ' últim hotel del viatge. Per fora sembla un castell , i per dins és clavat a l' edifici de Melrose Place | Els propers dies viurem a un apartament amb piscina al bellmig de Holliwood!!!!

138: 20.10.07 (Dss.) L.A.-Hollywood | Mann's chinese theater | Kodak Theater

139: Hollywood Boulevard & Walk of fame

140: De visita a Can Brandon i Brenda | Frozen iogourth, uumm!!!

141: Rodeo Drive | Paula & Laura & NikeTown

142: 21/10/12 (Dmg) Santa Monica & Venice Beach | Hem posat malament el despertador! AAHHH

144: SANTA MONICA Arribada amb sunday brunch included

145: VENICE BEACH | En R. Batalla en "Californian version"

146: Venice Sunset

147: 22/10/12(Dll) UNIVERSAL STUDIOS

148: Guided Tour | Waterworld (1995) | King-Kong (2005) | Magnum 1980-1988 | psicosis (1960) | Jurassic Park (1993) | La guerra de los mundos (2005)

149: Tornada al nostre "flat" pel "Walk of fame" | Hi ha 2500 estrelles. Cada vegada descobreixes nous noms

150: 23/10/12(Dmt) THE LAKERS' DAY | Breakfaskt & Twisting "By the Pool" | Les lletres de Griffith Park. La foto que no pot faltar!!! | L.A. des del Mulholland Park. | Cotxe espatllat al bellmig de Bervely Hills... Arribarem al partit???

151: I finalment Kobe Bryant en directe*** "Please, this big camera cannot pass" uppssss | "Last night in Melrose Place" Gaudint de la **gastronomia local **

152: 24/10/12(Dmc) LOS ANGELES TIANA FIGUERES | Marxem amb la bugada feta | LOS ANGELES AMSTERDAM I PERFI... BCN | Menjar, pipinar, fibril.lar.......varies opcions per pasar el temps a un aeroport | Papeete??? | i novament..... La Conxita i l' Emiliano esperant-nos

153: Snip, snap, snout, this tale's told out.

Sizes: mini|medium|large|massive
LAURA ROBLES PEREA
  • By: LAURA R.
  • Joined: almost 5 years ago
  • Published Mixbooks: 21
No contributors

• Title: *THE WEST FACE
  • CALIFORNIA: SFO-Big South-Sequoyas-Yosemite-Death VAlley-Las Vegas- Grand Canyon-Los Angeles