Christmas Standard Delivery Deadline 12/18

S: Aventuri cu Miha prin America

BC: The End

FC: Aventuri cu Miha prin America

1: La multi ani Roxi draga! Sper sa adunam cat mai multe amintiri frumoase impreuna, prin cat mai multe locuri minunate! Te pup cu drag, Miha 4 Iunie 2011

2: Aventura a inceput in 2004, pe strada Belmont, la nr 510, Apt. 1903 in Chicago. Pe geam vedeam centrul, lacul Michigan si showurile aviatice.

3: Am fost si la muzeu (Fields Museum), dar si in parcuri de distractii (Six Flags)

4: Si-am iesit in oras - Grand Luxe Cafe pe Michigan Ave. in stanga; Hunt Club pe Rush Street in dreapta, Signature Lounge in turnul Hancock la mijloc.

5: Dar n-a fost numai distractie, am si lucrat! Nu cred c-o sa uitam vreodata locul asta:)

6: Si fiindca era vara, ne-am urcat in avion si ne-am dus in vacanta! Si unde mai potrivit de distractie pt o trupa de fete? | Las Vegas!! (dupa ce a picat primul plan cu Miami din cauza unui uragan neprevazut:). Am stat la hotel Excalibur pe faimoasa strada Strip..

7: Noi ne-am dus in Vegas mai mult pt piscina:)

8: A venit si Ali! Ne-am indopat la bufeturile all-you-can-eat, si ne-am emotionat | la fantana de la Bellagio (canta Time to Say Good Bye a lu Andrea Bocelli prima data).

9: Expozitie sticla la hotel Bellagio | Hotel Cezar Palace | La plimbare pe Strip | Nu mai stiu exact unde. (De remarcat pantalonii mei luciosi in poza asta:)

10: Pe vremea aia mergeam in cluburi:) | In ultima seara am zis sa nu plecam si sa nu riscam chiar nimic la jocurile de noroc, si tu ai castigat! ($8:)

11: Aventura continua in 2010, cand v-ati intors la Chicago, casatoriti si cu Alex scump si drag acasa.

12: Pe Michigan Avenue, noi si albinutele:)

13: Millennium Park si Michigan Avenue

14: Navy Pier, cinema 3D - Imax unde am vazut Hubble | Cina cu Cosmi la noi in cartier (restaurant grecesc pe Broadway)

15: Si iar ne-am dus in vacanta - San Francisco, CA Mai 2010

16: Am inceput excursia degustand vinuri in Napa. Aici suntem in gradinile de la Peju.

17: Peju, Domaine Carneros (BUBBLES!) | Cakebread, Robert Mondavi

18: Domaine Carneros, Napa, sus pe deal. Aici ne-au placut privelistea, sampania si gradinile.

19: Inchisoarea Alcatraz - pe drum, pe insula si inauntru

20: Chinatown. Poza mea preferata e cea cu baietii pe banca, asteptandu-ne la usa magazinului:)

21: Strada Lombard | Fisherman's Warf - Pier 39 | Cable Car | Dealurile specifice orasului

22: Focile de la Pier 39, Podul Golden Gate, Cina cu Jessica si Johnny (gazdele noastre), masina ce ne-a dus peste tot (poza e facuta intr-o pauza de ameteli din cauza curbelor:)

23: Vi nar i a Ledson | Sonoma

24: De-a lungul coastei Pacificului (Route 1). Best picnic ever!

26: Ne-am mutat la Maria si Sergiu in partea a doua a excursiei, si ne-au dus si ei in drumetie. Aici suntem la pranz in Monterey si in dreapta pe plaja in Carmel.

29: Mirificul drum de 17 mile (17 Mile Drive). Ne-am oprit din loc in loc, inclusiv la terenul de golf Pebble Beach in stanga

30: Ai grija la veverita! :)

31: Goofy poza:)

34: Desi am asteptat un pic sa trecem podul asta, si nu am avut voie numai cate doi pe el, s-a meritat!

37: Shopping in Carmel si pentru final, cup cakes-urile alea extraordinare:)