Enjoy up to 55% off! Code: BFACCESS Ends: 11/23 Details
Apply

The Chronicles of Carrie

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

The Chronicles of Carrie - Page Text Content

BC: Was that fun ... or was that fun??????? | Sharing a drink... Apparently a yucky one! LOL

FC: The Chronicles of Carrie

1: YOU CAN DO IT! | That's it fancy girl... give a spin!

2: It would have been alrite if we didn't have to keep climbing back up eh baby? LOL | Was that fun ... or was that fun???????

3: Awwwww.. Happy New Years to you to Darlin' | Look closely...under the pink napkin... Chrissys' face is absolutely priceless as Carrie is dismantling just ONE napkin...

4: Now Cort... really... You're just gonna have to start practicing with them more... You're off... your timing isn't rite... think you're gonna have to start working just a little harder... pre-bar! :)

5: WAIT!!! One minute... we aren't ready yet.. | See what a little patience gets ya???? Nice pic girls! We did it! | Now THIS really is a switch... MY tongue is NEVER out in pics...apparently I wanna show off too! (And now I know why I keep my tongue in...well, in pics! LOL) | Looks like Steph is enjoying THIS moment... I can see Carrie's hands...but where's Rhondas?????? LOL

7: JOSEPH!!!!!!!!!!! LOL | Doesn't look like Cort is really that interested in learning darlin'... Maybe you should move on! | You trying to figure out how he manages to get it all in at once baby??? You wanna work it like that too? I think it's SNAP SNAP... SHUFFLE..TAP... SNAP...CLAP... PIROUETTE... if I remember correctly thats how Scott does it! LOL | Ya, just put it in your mouth... and then ... BLOW! It's a straight thing darlin'... just go with it!

8: Thanks for capturing a memory baby... :) | One of us is imitating Terri... Hmmmm that's GOT to be it!

10: Must be time for you to start picking up My Love... doesn't look like they are interested in having you tho!

11: ...and now, you're part of the group... good for you!

12: Where did everybody go Carrissima????? | Aw, you found some friends... and such happy ones at that! | Looks like someone is a tad scared of Carrie???? Can you hold onto Jeff any tighter????? :) | Look, you're accessorized... And looking HOT I mite add! Thanks Kenny... :) (not for the Hot part of course.. Carrie has that covered on her own.. just for the ... toys... LOL)

13: ...Hmmm... I think that someone is trying to get Lei'ed!

14: Blow it Baby! You got it... WHOO HOO! | Dirty Girls! | Looks like someone has been a BAD BAD girl... Smack that! | I hope Chrissy doesn't see this! LOL

15: Who loves ya baby?

16: The Butt rub????? | PEEK A BOOB! (We only ever play with our bestest friends!)

17: That's it baby... show Rudolph what you got!

18: Sharing a drink... Apparently a yucky one! LOL

Sizes: mini|medium|large|ginormous
Default User
  • By: Mixbook Newbie
  • Joined: almost 10 years ago
  • Published Mixbooks: 0
No contributors

About This Mixbook

  • Title: The Chronicles of Carrie
  • This photobook of Carrie was created by Mixbook in less than 3 seconds. Make your own at Mixbook.com!
  • Tags: None
  • Started: almost 10 years ago
  • Updated: almost 10 years ago

Sign up and get up to
50% off on your first order

Sign up and get up to
50% off on your first order